ריכוז אתרים רלוונטיים  |  מחירון אודות  |  מדיניות האתר  |  צור קשר
     
 
מוצרים בסל הקניות.

  השאירו פרטיכם ואחד מנציגנו
  יחזור אליכם בהקדם



 

 
 
 
 


      לחצו למעקב משלוחים UPS

איך לבחור תוספת שיער ?
אם  כבר החלטת על מייק אובר,שינוי דרמטי במראה שאת כבר שנים מפנטזת  עליו, ולא עשית שום דבר בנידון, או אם כבר חיברת תוספות שיער,אך לא היית מרוצה מהמראה שלהן ,המאמר הזה בשבילך!
לאחר קריאת המאמר תדעי טוב יותר להגדיר מה את רוצה ולענות על שאלות כמו : מהם סוגי השיער הקיימים?  מה מקור השיער בעולם ומה זה אומר על תכונות השיער?  מהי רמת איכות REMY ?


תוספות שיער על פי סוג השיער:
במאמר הקודם התייחסנו לסוגי השיער בשוק,על כן לא נרחיב, אך נזכיר שקיימים בשוק תוספות שיער מארבעה סוגים:
שיער סינטטי, שיער חיה (יאק בדרך כלל) שיער אדם טבעי, שיער מעורבב (שיער אדם+סינטטי וכד')
במידה ואת מעוניינת בתוספות שיער לטווח ארוך, בוודאי נמליץ לך על שיער אדם טבעי בלבד, שיער שיתנהג כמו שיערך ולא יגביל אותך בשימוש במכשירי עיצוב שיער המפיצים חום, בים, בבריכה ובכל מצב.
גם לאירוע חד פעמי, כמו חתונה, או אירוע אחר כשחשוב לנו להיראות במיטבנו, עדיף שנבחר בתוספת שיער טבעית, משום שכל סוג שיער אחר יראה פחות טבעי ופחות משתלב, בתוספת השיער הטבעי נוכל לשוב ולהשתמש באירועים או באופן קבוע, בעוד שלתוספות שיער אחרות אורך חיים קצר במיוחד.

תוספות שיער - בחירה לפי מקור השיער

עובי השיערה-
 מקור השיער בדרך כלל מעיד על עובי מבנה השיערה, שיער אסייאתי הוא בדרך כלל שיער עבה יותר בעוד ששיער אירופאי נוטה להיות דק ולעיתים גם בעל נפח מצומצם.  את צריכה להתאים את השיער לשיערך הטבעי, אם יש לך שיער נפוח ועבה תעדיפי שיער אסייאתי מעובד או ברזילאי בתולי,  אם שיערך דק ועדין, שיער אירופאי / רוסי, ישתלב בצורה טובה יותר.

צבע השיער בארץ המקור-במידה ושיערך בלונדיני, השיער הכי טוב  עבורך הוא כזה שבמקור נלקח מתורמת בלונדינית לכן תעדיפי שיער רוסי או אירופאי, לאסייתיות כידוע יש שיער כהה לכן שיער הודי בלונדיני הוא בהכרח שיער מובהר, אין זה שלילי, גם שיער מובהר יכול להיות שיער מצויין ומאריך חיים,  נשים רבות מעדיפות שיער הודי בלונדיני כי הוא איכותי למדי  וזול משמעותית, הן מעדיפות לרכוש שיער הודי מובהר ולחדש אותו אחת לשנה (או לדקדקניות יותר: אחת לכמה חודשים), על פני שיער אירופאי יקר אותו הן מחדשות אחת לשנה וחצי- שנתיים.
בצבעים הכהים: השחורים והחומים- השיער האסייאתי בדרך כלל יהיה שיער מדהים ביופיו ואיכותי ביותר, משום שהוא עבר מינימום עיבוד וצבע.


הקשר בין מקור השיער, רמת האיכות לבין שיטת החיבור-  את כל סוגי התוספות בכל  המדינות ומכל הרמות ניתן למצוא בשיטות של הלחמה, חרוזים, טרסים להדבקה, קליפסים וSKIN , ניתן גם לרכוש את השיער ללא שום חיבור, שיער גולמי אותו את תוכלי לחבר באמצעות הכלים שתרכשי באתר באיזה שיטה שתחפצי.

ההבדל בין  שיער מעובד לשאינו מעובד

 
שיקול מרכזי וקריטי במיוחד  בבחירת תוספת שיער  הוא נושא העיבוד. שיער שאינו מעובד, בתול (virgin hair) עדיף על שיער מעובד.
מהו שיער מעובד?  שיער מעובד הוא שיער טבעי שעובר תהליך מורכב הכולל התערבות במבנה חלקיקי השיערה, לרוב מדובר בשיער שחלקו הפוך, הוא עובר החלקה/סילסול, צביעה , ציפוי בסילקון, ככלל שיער מעובד נראה נפלא בטווח הקצר אולם ככל שעובר הזמן (והחפיפות) הוא מאבד את היופי שלו ונעשה קשה יותר לסירוק ונוח פחות לעבודה.
שיער זה הוא הנפוץ ביותר בשווקים, ובמספרות בארץ ובעולם בשל מחירו הזול ומראהו הנפלא בשימושים הראשונים, אולם  אינו מומלץ לשימוש ארוך טווח ומיועד ברוב המקרים עד שתיים שלוש הרכבות חוזרות לכל היותר  (לאחר שהשיער התרחק מהשורש)
ברוב המקרים  נפוץ השיער האסיאתי , ההודי והסיני  כשיער מעובד, ברמות עיבוד שונות. (החל מצביעה קלה  שאינה פוגעת בטיב השיער ועד עיבוד גס)  עיבוד מאסיבי עוברות  תוספות השיער הנקראות  non remy  (שאינן REMY) הן עוברות תהליך קבוע הכולל בין היתר: איסופן מהתורמות, שטיפה וחיטוי, יישור השיער, צביעה,התאמת סגנון  ציפוי בסיליקון, שקילה והתאמת שיטת חיבור.
תוספות שיער שמוגדרות בדרגת איכות REMY עוברות תהליך מעט שונה, שיער זה נחשב שיער איכותי יותר, משום שהוא נלקח אך ורק מתורמת אחת ולכן התנהגות השיער בקוקו אחידה, השיער  נגזר בהתאם לכיוון צמיחת השיער, (שיער הפוך יכול לגרום לקשרים)
שיער REMY בדרך כלל בעל אורך אחיד יותר ומרקם אחיד,  הוא יראה טוב יותר לאחר חפיפות,ים, פן, שימוש במחליק קרמי, מסלסל וכו'.  שיער REMY שומר על מראהו ועל הרכות שלו לטווח ארוך יותר והשימוש בשיער מהנה יותר. 
שיער REMY מצוי בשווקים עם מעין תו תקן לאיכות, בעל מקצוע חד אבחנה ידע לזהות שיער REMY מצויין  עם תו תקן אמיתי.

מהו שיער בתולי ? שיער באיכות  גבוהה ביותר לשיער אדם,  שיער בתולי  נלקח מתורמת צעירה,נחשב שיער  משובח שלא עבר עיבוד ולא נצבע. מדובר בשיער די נדיר בשווקים. השיער נאסף  מראש התורמת, כשהוא בקוקו גולמי ללא כל חיבור, לאחר ניקוי השיער, הוא מותאם לשיטות חיבור . השיער בעל אורך חיים ארוך במיוחד (5-6 שנים) וניתן לעשות בו המון שימושים חוזרים. 
בשווקים השיער הבתולי נפוץ  כשיער רוסי ,סלבי משובח, שיער ברזילאי ושיער אירופאי. לעיתים נהוג לכנות את כל קטגורית השיער הבתולי : "שיער אירופאי".
יתרונות השיער הבתולי-
1. מקור השיער מעיד על איכות השיער- איכות גבוהה במיוחד, עמידות גבוהה (אורך חיים הגבוה ביותר מבין כל סוגי השיער) אפשרות להשתמש בתוספת שוב ושוב ללא צורך להחליף את התוספת למשך שימושים רבים.
2.מבנה השיער- השיער הינו שיער במבנה דק ותנועת השיער היא משוחררת, השיער אינו מיקשה אחת ולכן לא ניתן לשער שמדובר בתוספת שיער.מתאים מאוד למראה השיער הישראלי,
3. התנהגות לאחר חפיפה - השיער מבריק ורך גם לאחר חפיפה, סירוק קל ללא היווצרות קשרים (בעיה נפוצה עם תוספות שיער מעובדות אם אינן איכותיות-לאחר חפיפה התוספת מסתבכת ויוצרת קשרים, דבר שהופך כל חפיפה לפרוייקט מסובך ולא נעים,לעומת זאת,בשיער שאינו מעובד בעיה זו אינה קיימת.)
 
 
 






שירות לקוחות:






הזדמנויות:
 
הקניה באתר   קורסים והדרכות תוספות שיער עשי זאת בעצמך מבית HairTech היירטק

אספקה באיסוף עצמי, או באמצעות דואר שליחים, דואר רשום, ומשלוחים בו ביום
ביצוע הזמנות באתר:  24/7
אפשרות לתאם פגישות יעוץ/ איסוף עצמי  

 משלוחים לכל רחבי הארץ! 


ליצירת קשר בוואטס אפ  0775323397  whats app 
 tosafotmail@gmail.com 
 
מצב המשלוח   פרסום באתר
החלפות והחזרות  שיתופי פעולה
צור קשר   סיטונאות
מפת האתר  דרושים
© כל הזכויות שמורות לתוספות שיער- עשי זאת בעצמך HAIRTECH
העתקת תכנים מהאתר אסורה בהחלט    
   

לייבסיטי - בניית אתרים