ריכוז אתרים רלוונטיים  |  מחירון אודות  |  מדיניות האתר  |  צור קשר
     
 
מוצרים בסל הקניות.

  השאירו פרטיכם ואחד מנציגנו
  יחזור אליכם בהקדם



 

 
 
 
 


      לחצו למעקב משלוחים UPS

 

תוספות שיער- היכרות ראשונית

רקע:

אינטואיטיבית, מצב השיער שלנו משקף את מצב הבריאות שלנו.מראה שיער בריא ושופע מקרין : בריאות תקינה, הערכת גיל נמוכה, טיפוח וסטייל אישי.מי לא היתה רוצה שיער מלא, שופע, מבריק ונוח לעיצוב? ובכן, כולנו.לפני עידן התוספות ברות המזל מביננו ניחנו בכך באופן טבעי , כל היתר יכלו רק לחלום על כך.

 

פריזורה נכונה ומחמיאה יכולה לשנות את המראה שלך מן הקצה אל הקצה. אין זה שטחי אלא רק מציאותי להשקיע בכך שכן השקעה במראה שלך היא השקעה בכרטיס הביקור שלך וברושם הראשוני שאת יוצרת , את תחושי בשיפור בבטחון העצמי ובתגובה של החברה אליך.

את רוצה פתרונות מיידים, כאן ועכשיו ? לשיער ארוך תגיעי בין 5-6 שנים אם מתחשבים בממוצע של סנטימטר לחודש . הבשורה של תוספות השיער היא שניתן להגיע לאותו המראה תוך דקות ספורות (תוספות קליפסים) או תוך מספר שעות (בשאר השיטות: הלחמה , חרוזים הדבקה ) מבלי שאף אחד יבחין שמדובר בתוספות שיער . בשימוש נכון, הדבר אף לא יפגע בשיערך הטבעי ותוכלי להמשיך ולהאריך את שיערך תוך כדי שימוש בתוספות שיער.


ישנם ארבעה סוגים עיקריים של תוספות שיער בשוק:

1.שיער סינטטי 2. שיער חיה  3.שיער אדם טבעי  4. שיער מעורבב (למשל סינטטי מעורבב בשיער אדם וכד')

(*בחנות תוספות שיער עשי זאת בעצמך תמצאי אך ורק שיער אדם טבעי)

קצת על כל סוג:

השיער הסינטטי- מצוי בפיאות ובתוספות שיער זולות . המראה של השיער נוטה להיראות לא טבעי, לא מבריק או מבריק מדי . וריאציות משופרות של שיער סינטטי עשויות להידמות לשיער טבעי , אולם לאחר מספר חפיפות מעטות ,השיער יתנפח ויתפורר.השיער הסינטטי אינו עמיד בחום ובחשיפה למעצבי שיער כמו פן או מחליק קרמי, השיער יימס, מכאן שאורך החיים של שיער סינטטי הוא הנמוך ביותר והשקעה בו אינה כדאית על אף המחיר הזול שלו.


שיער חיה- שיער ברמה טובה יותר מהשיער הסינטטי , במרקמו הוא דומה לשיער אדם , אולם נחות ממנו – השיער הוא עבה יותר, אינו מבריק ומתכלה מהר יותר משיער אדם.יתרונו בכך שהוא עמיד לחום בדומה לשיער אדם ודי דומה לו , כמו כן הוא זול יחסית מה שהופך אותו לנפוץ יותר ויותר. יש לשים לב שלא לבלבל , לשלם עבור שיער אדם ולקבל שיער חיה .


שיער אדם - הקטגוריה המועדפת  והמומלצת ביותר על ידי המומחים. שיער שמשתלב הייטב בראש ובמידה ונעשתה התאמה טובה של צבעים, לא ניתן להבחין שמדובר בתוספת כללשיער אדם עמיד בפני חום, ניתן לצבוע אותו ולהתנהג בו כבשיער ראשנו, עם הסתייגות קלה, שיער זה אינו מוזן מהקרקפת לכן יש לדאוג ללחח אותו, קרם לחות, סרום מסכות הזנה יתקבלו בברכה.  תקופת השימוש בשיער אדם היא הגבוהה ביותר. חסרונו הוא בעלות גבוהוה יחסית ליתר הסוגים. בתוך הקטגורייה של שיער אדם יש מספר סוגים של שיער ברמות איכות שונות. הסוגים מתחלקים לפי  איזורים שונים בעולם מהם מגיע השיער: שיער אסיאתי, שיער אירופאי , שיער ארקטי (צפוני). כל איזור מקנה לשיער תכונות שמייחדות אותו מהיתר. על תכונות של סוגי השיער  הטבעי נדון במאמר הבא.

שני פורמטים עיקריים לתוספות שיער:

טרסים- (wefts)   יחידות גדולות של שיער התפורות  לבד, בעת ההשמה ,השיער נגזר לפי רוחב רצוי ולרוב  משמש להדבקה  לשיער הטבעי, כמות הטרסים שמתאימה לשיער מלא היא בין 70 ל100 גרם שיער.

סטרנדים -(strands)  יחידות שיער קטנות של גרמים בודדים שמגיעות מוכנות להשמה בדרך כלל בצורת הלחמה או חרוזים . כמות מספקת לשיער מלא היא לרוב 100 יחידות , כל יחידה במשקל של בין 5-8 גרם.  שיטה זו יוצרת פיזור גדול  של השיער על הראש, לכן גם 50 גרם יקנו מראה של שיער מלא. נשים בעלות שיער מלא ועבה יותר יזדקקו לעיתים לכמות כפולה על מנת להקנות מראה טבעי יותר.

 

 

שיטות ההשמה הנפוצות:

הדבקה, קליפסים/סיכות, חרוזים (מיקרו חרוזים/ סיליקונים), הלחמה חמה או קרה

 

במאמר הבא תינתן סקירה של השיטות השונות , יתרונות וחסרונות לכל שיטה  כדי לסייע לך להחליט בשיטה הטובה ביותר עבורך.

 

 







שירות לקוחות:






הזדמנויות:
 
הקניה באתר   קורסים והדרכות תוספות שיער עשי זאת בעצמך מבית HairTech היירטק

אספקה באיסוף עצמי, או באמצעות דואר שליחים, דואר רשום, ומשלוחים בו ביום
ביצוע הזמנות באתר:  24/7
אפשרות לתאם פגישות יעוץ/ איסוף עצמי  

 משלוחים לכל רחבי הארץ! 


ליצירת קשר בוואטס אפ  0775323397  whats app 
 tosafotmail@gmail.com 
 
מצב המשלוח   פרסום באתר
החלפות והחזרות  שיתופי פעולה
צור קשר   סיטונאות
מפת האתר  דרושים
© כל הזכויות שמורות לתוספות שיער- עשי זאת בעצמך HAIRTECH
העתקת תכנים מהאתר אסורה בהחלט    
   

לייבסיטי - בניית אתרים